Un elev a scris o carte

         Din curiozitate am căutat pe internet dacă au existat elevi care au scris cărți nu de alta dar și eu sunt elev și mă macină gândul de lipsa de reacție pozitivă a școlii unde sunt acum elev ,căci de reacții negative sunt sătul, ca exempu de reacție negativă , deunăzi am fost chemat la bară de conducerea școlii și amenințat cu plângere la poliție pe motivul că scriu cărți . O școală de tot rahatul mai și miroase .

        Am găsit un singur articol pe acest subiect dar probabil mai sunt și altele ,adică mai sunt 2 sau trei .

 Un elev de liceu din Osica de Sus a scris o carte, iar pentru a-și arăta aprecierea față de acest talentat fiu al satului, autoritățile au organizat o lansare a primului său volum. Marius Sebastian Dumitrașcu a adunat în paginile cărții sentimentele și trăirile sale față de eroii locali căzuți pe câmpurile de luptă în timpul celor două războaie mondiale.      

Un elev din Osica de Sus, autor de carte - Evenimentdeolt.ro

În rest am găsit articole de genul un elev și-a bătut cu pumnii profesoara, un elev a venit la școală cu un pistol ,o profesoară face videochat nud  și multe alte năzdrăvănii .

La mine știrea ar suna în felul următor  un elev a scris 21 cărți în doi ani de școală și a fost exmatriculat căci asemenea voci aud pe la colțuri . Nu sunt zvonuri au mai încercat în trei rânduri dar s-au oprit probabil s-au speriat auzind că voi merge la Deca în audiență. 

Am aflat și cine orchestreză toată denigrarea mea nu vă vine să credeți diriginta clasei și câțiva profesori un grup infracțional l-am denumit eu .  Școala asta unde sunt eu elev este cu taxă 1000 euro/an  și culmea sunt și client VIP deoarece sunt înscris la două specializări deci fac două școli puține cazuri nu-i așa ? Deci eu le dau 6000 euro + alte taxe și voi ajunge probabil să le dau 7000 euro  pentru 2 cartoane pe care va scrie asistent medical  .


Aș fi bucuros să aud câteva concluzii 






Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce este important să ști și teorie ca asistent medical

Cum am scris prima mea carte